Zhraagk Ah güzel anneler o kadar sinirlerim bozulduki herşey çok pahalı yağ deterjan süt ürünleri ağzım açık kaldı market alışverişinde 🤦🏻♀️ Alsan bi dert almasan bi dert.. Allah yardımcımız olsunnn.. Hayat zor..
yunusemreninannesiii Zhraagk aynen öyle canım hiç bir şeye el değmiyor ben yağa para vermiyorum sadece acur cubur alıyorum çaya da para vermiyorum çalcamı felan annem koydu hep ama bir market alışverişinde 800 TL’den asaga çıkmıyoruz hiç bir şeyde aldığımız yok sebze meyve
Esmaonur Zhraagk Asgari ücretle kirada oturan, çocuk okutan insanlara hayretle bakıyorum gerçekten bu insanlar ne yiyor ne içiyor diye içim gidiyor bazen. İnsanların kredi kartlarıyla başı belaya girdi artık herkes geçim derdinde ya Allah herkesin yardımcısı olsun
Sevdayilmaz Zhraagk vallahi sonumiz hic iyi degil fiyatlari görünce agzim acik kaliyor ,asgari ucret azicik artti diye millet sağır kör olmuş durumda ,Allah askina artsa nolacak hergun fiyat degisiyor marketlerde, kimseninde umrunda degil dur diyen yok dolar aldi basini gidiyor zaten diyecek cok sey var🤦♀️
melikeguneyozalp Asgari ücret yükselse ne olacak? Asgari ücret yükselmeden bir sürü zam geldi şimdi yükseldi diye bir posta daha geldi. İnsanlar bunu anlamak istemiyor. Ne kadar fazla alırsan al TL olarak. Dolar sürekli yükselişte. Alım gücü çok düşüyor…
yunusemreninannesiii melikeguneyozalp bizim fırsatçılar olduğu sürece bu böyle gider valla sanki herseyi dışardan dolar üzerinden yapıyorlar altın uzerınden yapıyorlar kendı ülkemızde uretılen seyleri en pahalı şekilde biz tüketiyoruz ben anlamadım bu işten
Zhraagk evlatkokusu0806 inanın şu düşüncedeyim keşke böyle zamlar olmasada asgari ücretede zam yapmasalar acısı çıkıyor malesef.. küçük oğlum süt ürünlerinden sadece kaşr yiyor malesef bir türlü diğerlerini yediremiyorum kaşar alayım dedim geçen ay 26 liraya almıştım bu ay 45 lira olmuş 🤦🏻♀️ Yıkıldım resmen
Zhraagk Esmaonur tanıdıklarım kredi kartlarını döndürerek hayatlarını devam ettiriyor resmen 😓 yatırıyo çekiyor diğer kartına yatırıyor ey gidi ey
Glsrnnn evlatkokusu0806 Gercekten böyle dusunuyo olamazsınız yaaaaa siz nerde yasiyosunuz Allah aşkına arttida noldu akabinden gelen zamların farkında değilsiniz sanırım sizin gibi cahil cuhelalar olduğu müddetçe biz daha çok sürünürüzz çoooooook🤦
Deniz2961 evlatkokusu0806 gerçekten böyle mi düşünüyorsunuz kepçe ile verdi kaşık kaşık alıyor die farketmiyrsnuz sanrm ben veridigine değil verdigi ile alabildiğime bakarım
evlatkokusu0806 Zhraagk o kart olayına bizde bulaştık ya nasıl olsa kredi kartında limit var diye gereksiz harcandı harcandı eee sonuç eksiye giriyorsun mecbur ödüceksin. En sonunda dedimki kredi çekelim günah biliyorum ama hangimiz kredi çekmedi. Kredi çekip topluca kredi kartını kapattık kırdık onu. Sadece belli bir miktar çektiğimiz kredinin borcunu ödüyoruz inşallah oda bitecek
Zhraagk evlatkokusu0806 elini veren kolunu kaptırıyor malesef ama yapcak birşey yok yetmiyoki.. telefonda sürekli marketlerde ne indirim var diye bakıp duruyorum
Zhraagk Sevdayilmaz kayınpederim markette çalışıyor artık etiket değiştirmekten bıktık diyor.. yışbaşından sonrada zam gelecekmiş yine öyle duydum topluda alamıyoruzki zula yapalım🤦🏻♀️
Sevdayilmaz Zhraagk Buna bile dur diyemiyolarlar cok garip gercekten ,kiminle oturup kalksam yuzler asık ,mutsuz,gecim derdine dustuk hepimiz ,bimin yagi bile olmus 99 tl , Allah herkesin yardimcisi olsun
Zhraagk Sevdayilmaz Aminnnn, temel ihtiyaçları bile alsak marketten 500 lirayla çıkıyoruz.. sıvıyağ çay şeker tuz zeytin peynir kaşar süt pirinç mercimek makarna yumurta şampuan deterjan al bitti para..
Rumeyy Sevdayilmaz malesef canım bimdeki yağ artık 119 olmuş ve çok ucuzmuş gibi hiçbir bimde yağ bulunmuyo zam için saklanıyo kaç bime gittim yağ bulamadım 😏