Kızlar 14 haftalık gebeyim, göğüslerim aşırı derecede büyüdü öyle böyle değil. Karnım göbeğim çıktı ve aşırı şişkinliğim var. Bir anda böyle oldum. Sanki 6 aylik hamile gibiyimm sinirlerim bozuluyor. Çok bilmişler az ye sağlıklı ye hamur işi yeme deyip duruyorlar. Öyle aşırı bı yemek yemem de yok bazen iştahım çok açılıyor o kadar. Sizlerin kilo durumu nasıl? Benim gibi iç karnı geniş olmayanlar sizlerin hamileliği nasıl?