Hanımlar selamlar. Yaklaşık 4 aylık gebeyim ve sizden öneri almak istiyorum. Gebeliğiniz boyunca kullanıp memnun kaldığınız çatlak kremi nelerdir? Ben Lierac ve Bio Oil sipariş verdim fakat bir tane daha almak istiyorum. Ya da evde kendim doğal yağlardan oluşan bir karışımda yapabilirim. Fikirlerinize açığım 🙏🏾