01cigdem Allah nasip ederse kızım olacak . Hangi işimi koysam kararsızım yardımcı olun . Defne Beren Ceren Başka isim önerisi olan varsa yazsın lütfen 🙏
Defne2018 01cigdem eylül defne kızımın adı asel zümra elisa eslina melisa kızım olsaydı bunlardan birini tercih ederdin ama oglum oluyo
Mihriban_krdg 01cigdem kızımın ismi Elif lina ikinci kızım olacak inşallah bende burada bekleyeyim daha isim düşünmedik
dugmeannesi Neva , Zümra, elif, Zeynep, Sare, şura,nida,buğlem, Berfin,defne,eflin,Miray , mısra,esila
Sema065 İlk kızımın ismi Esila Su 🌸 şuan hamileyim kızım olacak Allah’ın izniyle ona da🌸 Eflin Alâ koyacağım 🌸
Baharozdemir 01cigdem kızımin olmasını çok istedim ama Rabbim imi erkek evladı nasip etti. Hayalimdi kızım olursa Minel ismini koymak. İnanılmaz zeki akıllı sakin kız çocuğu oluyorlar
Hakanbuse 01cigdem Anlamlarina bak icine hangisi siniyosa onu koy sonradan pisman olma keske sunu koysaydim diye iyice düşün bi başkasina sorup daha fazla kararsiz kalirsin ben kendimden biliyorum daha cok isim ortaya atildi kafam iyice karisti
HollyMolly Beren ismi çok güzel bence. Ben her dönemin isimlerini seviyorum ya inci,Mine,Gökçe,Pelin gibi… farklı isimler çok türedi ama ne bileyim bana bayık geliyor artık öyle isimler. Hele son iki yıldır doğan kız bebeklerin yüzde bin beş yüzünün ismi Asel…🙄 yani tabi herkesin kendi tercihi ama “s” peltekliginin yaygın olduğu bir toplumda tercih edilmesi gereken en son isim bence 🙈 diksiyon eğitim almış bir Edebiyat öğretmeni olarak söylüyorum bunu. Yine de herkesin kendi tercihidir. Benim kızım olsaydı ismi ya Mine ya da inci olacaktı:)
kizannesi_1004 01cigdem ben güzeller güzeli kızıma Nil Hafsa ismini vereceğim inşallah fikir olsun canım❤