Mervely Değişik kız bebek isimleri önerir misiniz anlamlarıyla rica etsem çok kararsız kaldım şuan aden ismi gibi düşünüyorum sizce :(
meva_ Mervely lina hurma agacı fidesi demek anlamı kuranda da geçiyor canım nasipse benim aklımda da bu var cinsiyet kız okursa 😊
Firdevs69 Mervely benim {{ Aymina }} 💕 ismi çok hoşuma gitti ve çok bilindik kullanılan bir isim degil ve değişik Aymira aysima isimleri gibi cok yaygin degil Anlami = Çok güzel, şeffaf ve parlak olan Ayın parlak ve şeffaf ayrıca çok güzel olması, nur gibi olması Mekke’deki Mina dağında görülen ve parlak olan nurlu ay Limanı aydınlatan ve güzel bir görüntü veren Bir çok yerde bu şekilde ama bazi sayfada cennetteki en güzel hurrinin adi diyor o nekadar doğru bilemem diğerleri doğru
4_cennetevlat_4 meva_ Canim saygı duyuyorum ama niye insan ağaç ismi koyar ki çocuğuna bence kulağa çok hoş geliyo ama anlam önemli bence bilmiyorum ama kusura bakma yinede tabiki sizin çocuğunuz sizin kararınız
Sdashn meva_ bende lima düşünüyordum kuran da geçmiyor dediler kuran da line diyorlar acaba siz araştırdınız mı
Melistosum Laleozkan_09 Arven benim de kızımın ismi olacak inşallah rabbim nasip etsin 🤲❤️ Melisa Arven
Mervely Laleozkan_09 nurellla benimde yeğenimin ismi erkek duha koydular duhan kızmış diye vazgeçtiler ama hoş bir isim kızada yakışır :)
Fgnydnd Mervely Allah izin verirse bizde kız bebiş bekliyoruz bende değişik duyulmamış isimler koymak istiyordum. Eşimin çok ısrarıyla Nefes te karar kıldık.
meva_ Tuliy5 günümüz turkcesinde lina olarak evet sonucta tüm isimler uyarlanıyor kuranda işaretlemeler oldugu için 😊 tesekkürler
DeryaYuz Mervely biz Sima koyacağız :) Aklımda olan diğer isimler de Helin, Meri, Maya ve İzel di. Beğendiğiniz olursa anlamlarına bakarsınız. Ben de değişik bir isim arıyordum. Aden o kadar çok ki bence başka bir şey koyun şahsi fikrim.
meva_ 4_cennetevlat_4 ben ağaç olarak bakmadım aslında bundan kaynaklı olabilir düşünemin nedenlerinden birkactanesi şifali bir meyve peygamber efendimiz sever ve tüketirdi cennet meyvesi vb.cok neden kendimce 😊
Lavinyasnmz 4_cennetevlat_4 Çoğu isim öyle değil mi zaten üstelik ağaç çoook güzel bir şey Deniz Toprak Doğa Çınar Su Nehir… Bunlarda o tarz isimler ve bence hepsi birbirinden güzel tabii bu da benim düşüncem. 🥰
35lavanta 4_cennetevlat_4 Benim kızımın adıda Lina ağaç kadar güzel bir şey varmı oksijen kaynağı kökleri sağlam kuvvetli bence anlamı çok hoş 🌸 Eskiden olimpiyatlarda kazananlara takılan o meşhur yunan tacı var ya zeytin dallarından yada yapraklarından oluşan taç bir anlamıda buynuş benim özelliklede bu holuma gitmişti ❤️ @Mervely
Brcnbysl Bizim daha cinsiyetimiz belli değil ama kız olursa Pare koyucaz parça anlamında ben ve eşimin bir parçası ♥️
4_cennetevlat_4 meva_ bilmiyorum canım kırmak için demedim kesinlikle şimdi bende isim düşünüyorum bulamıyorum da malesef bakıyorum önerilere vs bende o yüzden yazma gereği duydum kusura bakma yinede lutfen