Liyaaaaam Sizin doğuma kaç gününüz kaldı biz bugün 25+5 olduk bebek odamız ve beşiğimiz ve bebek arabamız hazır büyükler biraz acele etti ee malum yükselen fiyatlar sonrası bi korku oluştu ve erkendem aldılar 😂😂😂
yerimseniben34 Bizde an itibariyle 100 olduk :) haftamız aynıymış bakalım kim daha erken doğuracak :)))
Cansuada24 Hilalalala bizimde kız 💖 allah saglıcakla kucagımız almayı nasip etsin 🙏canım isim ne düşündünüz peki 🙂
Hilalalala Cansuada24 valla düşündük ama henüz tam karar veremedik ben de babasına bıraktım son kararı o verecek :) defne armin ve İpek arasında kaldık :) Siz ne durumdasınız
Cansuada24 Hilalalala ikiside cok güzel isimler biz eşimle sevgiliyken belirlemiştik azra olucak allahın izniyle teyzesi 🙂 bu arada hataylı mısın ?
Zehra_oztepe Liyaaaaam günlerimiz aynı benimde 100 gün kaldı Allahın izniyle hayırlısıyla hepimiz kucağımıza alırız minik kuşlarımızı 😃😇
Ece003 Liyaaaaam bende herşeyi o haftada tamamdım hatta eşyalarını Bİle yıkadım ütüledim iyi yapmışsın sonradan ağırlaşıyor insan yapasım yok hiç birşey bu ara artık son 75 gün 😄
Hilalalala Cansuada24 çok güzel isim sizinki de adıyla büyür inşallah 🙏 evet Hataylıyım siz de mi yoksa
Cansuada24 Hilalalala yok ben erzincanlıyım ama babam ordaki müze otelin dış cepe camlarını yapmıstı bizde eşimle gelmiştik gezmeye
Hilalalala Cansuada24 evet çok güzel bir otel gerçekten babanızın da eline sağlık :) sizin doğum hazırlıkları ne durumda bir de çalışan mısınız evde mi 🥰