Adile20 21+3üm bende kasıklarımda hissediyordum hep, doktor bebeğin aşağıda olduğunu ama bunun bebek için bi problem olmadığını söyledi. Sadece anneye çok baskı yapar sancın olur dedi. İlk defa bugün göbek kısmında hareketlendi baya. Zamanla yukarı çıkıyorlarmış içiniz rahat olsun. Doktorum bu şekilde söylemişti 🌸