Canselheves2 Kızlarrr 2 aylık hamileyimmmmmm cinsiyette sabırsızlanıorm miğde bulantım yok ekşi tatlı ikisinide yiyormmm uykm gelio ama kendmi hiç hamile gibi hissetmiorm sizce ne olucak benişimn cinsiyeti
Esmaonur Canselheves2 valla bende belirtisiz hamilelik yaşadım, hala öyle devam ediyor cinsiyet erkek 😄 ama herkeste bir olmuyor tabi
Aysegul_9 Canselheves2 kız bence benimde cok uykum geliyordu aşırı uyuyordum ve acı yiyordum ne eksi ne tatlı sadece acı şeyler yiyesim geliyordu smdi kız bebegı bekliyoruz😍 şimdiide aşırı tatlıı aseriyorum hiç eksi aramadım kiişiden kişiye degısıyor hiç belli olmuyor 🥰
Babemom Canselheves2 benim ilk trimester çok korkunç geçmişti, bütün belirtileri taşıyordum. Kız çocuğunu taşımak zordur, kız yükü tuz yükü derler keza benim de kızım olacak. Tabii ama bence bünyeyle alakalı bir şey. 🥰 Allah kalbinize göre versin. 🙏🌸💖