Derin0712 Merro mete bna anlamsiz geliyor enes daha sicak samimi anlamli diye düşünüyorum birde bu ara mete metehan vs gbi isimler asiri koyuluyor bn kesinlikle enes koyardim ismail ismi ilede daha uyumlu mete tezat dusuyor
Merro Derin0712 teşwkkür ederim fikriniz için ,aslında tek enes istiyorum ama eşim ismail isminde ısrarcı onuda kırmak istemıyorum 2. İsim hakkı direk bana düştü😬