Sedanurtorun Kızlar ben 30+3 günlük hamileyim cog kofte yedim ama etsiz sizce vi zararı olur mu veya siz hiç yediniz mi ben 2 yada 3 gündür üst üste yedim de 🙊
asyaa0 Sedanurtorun hafta da en az 2 kere yiyorum yemeden duramam çünkü 😂 çok şükür bir sıkıntı yok 17 haftalık hamileyim 😊
Sedanurtorun Kızlar kokerec falan yediniz mi ben onu da yedim çok severim ana hamileliğim boyunca iki kere yedim