Sweetbabyy Kızlar iyi geceler 2 gündür sol tarafımdaki kaburgalarım ağrıyor nefes alıp verirken zorlanıyorum araştırdım ragim genişlemesinden dolatı oluyormuş sizde de oldu mu merak ediyorum
asyaa0 Sweetbabyy benim de bel ve kasıklarım çok ağrıyor bazen uyutmuyor bile hatta bir sıkıntı mı var diye de düşünmüştüm ama rahim büyüdüğü için diğer organlara, vücuda baskı yapıyormuş o yüzden normalmiş inşallah sizde de bir sıkıntı yoktur 🙏🌹
alparslanin_annesi Sweetbabyy 18 haftayim kaburga değilde kaşık karın bel böbrek ağrılarım var şiddetli 🥲 doktorlar birsey yok diyor bakalim mecbur idare ediyoruz 🤣🤣🤣🤣
Sweetbabyy asyaa0 inş sizede geçmiş olsun onlar olağan ieyler ama bu kaburga ağrısı da felaket oluyor burun kanaması göz seyirmesi daha neler yaşadım Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin 💕💕
Sweetbabyy alparslanin_annesi hepsini gebelikten kaynaklı aslında ama işte biz merak ediyoruz emdişeliyoruz Allah google var eskiler napıyormuş🤭
alparslanin_annesi Sweetbabyy eskilerin isten güçten dertten bebemi geliyor akıllarına 🤣 anneme soruyorum agri acıyı bile hissetmemiştim o koşuşturma gayle arasında 😂
Sweetbabyy alparslanin_annesi Yaaa dimi öyle olan vardır tabii bizim gibi oram ağrıyor araştırıyım buram şöyle bakıyım diyemiyorlardı ki benim annem kendi evinde rahatmış ama babam polis olduğu için omum gerginliği varmış tabi ilk çocuktan sonra 3 tanedaha doğurunca artık normal geliyordur ağrılarda
alparslanin_annesi Sweetbabyy aynen kuzu herseyi araştırıyoz binbir hastalık çıkarıyor int de gidiyoz doktora birseyin yok 😂 ne bilelim ilk defa olunc sonuçta 😂