Eri9999 Ben gitmedim ama giden yakınım vardı iki doktor var ikiside yaşlı cihazları cok eski giden yakınım bıraktı muayenesi 90 dı sanırım
2525_zyno Eri9999 Kötümü acaba Yaa Yaşlı olmaları Engel Degil aslında Ama Önml olan İşlerinde nasıl Oldukları
Eri9999 2525_zyno o kadarını bilemiycem cnm iyi Bi doktor arıyorsan başarı hastanesinde selim e hanımı öneririm ben ona gidiyorum