MslAknn Kızlar yurudukce kasıgım agrıyor agırlastıkmı ne durumdasınız 2. Gebelıgm buarada ama karnım cok buyudu zorlanıyorum artık🥰😞
Hanife_ MslAknn ben 32 yim ayağa kalkınca hop bişey aşağı vuruyor tam çıkacak gibi oturmak kalkmak yatmak bı sıkıntı çok fazla aşağıda baskı var
cerenmina MslAknn 00.00 itibari ile 34 oldum. Ben de daha bir agirlastim hissediyorum. Sağdan sola dönmek zorluyor. Bir de kasık ağrım var
Hanife_ MslAknn bu hamileligimde çok çabuk ağırlaştım canım 28 de çatı ağrım başlamıştı yerimden kalkamıyordum ilk hamileliğimde böyle değildim ya 37 kadar bile çok dinçtim
Gunalp2345 Ben de 33+2 yim çalışıyorum ve akşam çatı ağrıları çok fazlalaştı uzanıp dinlenmediğim sürece kendini hissettiriyor .. az kaldı geçecek inşallah ❤️