Boncugummmm ben prof.dr meriç bayrama gidiyordum çok da memnun kaldım. Doğum öncesi,doğum sonrası, yoğun bakımdakiler olsun hepsi çok tatlı insanlar. Hala bebek takibinde de oradayız. Zaten gazi üniversitesi türkiye de bebek dostu hastanesi seçilmiş bir yer. İnşallah sağlıkla zamanında gelsin bebeğiniz. Doğum zamanında da doğum servisinde rojin hoca var bal tatlısı bir kadın. Hiç aklımız kalmasın.