Ley-24 öncelikle çok geçmiş olsun. Bende 32 haftalık suyum geldiği için erken doğum yaptım. Ciğer geliştirici iğnenin ikinci dozunu yapamadan sancıları durduramadıkları için ve açılmam olduğu için doğum yaptım. Çok ağlamıştım. Çok zor bir süreç sizi bekliyor hazırlıklı olun. Fakat Allah’a tevekkül edin. O hakkımızda hayırlı olanını en iyi bilendir. 17 gün küvözde kaldıktan sonra eve geldiğinde 1940 gramdı. Oturup yine ağlamıştım ben bunu nasıl büyütecem minicik bu çocuk diye. Ona da Allah yardım ediyor. Şimdi oğlum 4,5 yaşında çok şükür. Sağlık olsun, moralinizi bozmayın, dua edin. Ciğer geliştirici iğneleri vurulabildiyseniz Allah’ın izniyle kilo aldırıp taburcu ederler. Siz bol bol sütünüzü sağın. Bebek emmediği için, sütünüzü sağdığınız için sütünüz biraz az gelebilir. Göğüslerinizi havlu, polar gibi sıcak tutacak bezler koyun. İnşallah hayırlısıyla bebeğinizi sağ salim kucağınıza alırsınız. Bende dua edicem size 🤲🏻🤲🏻