seymataner7 Kızlar bitane kızım var bide oğlum olsun istiyorum iki duyguyuda tadıp konuyu komple kapatmak istiyorum 😊 çin takvimine göre kız diyo ne kadar doğru acaba?
2melekannesi_ seymataner7 %50 doğruluk payı ya kız ya erkek sonuçta başka seçenek yok😅 bende tutmadı mesela erkek diyordu kızım olacak
Prens1prenses2 seymataner7 doğru değil canm bazıların ki tesadüfen doğru çıkıyor yani bende kız çıkmıştı erkek benim bebeğim Allah gönlüne göre versin inşallah
asyaa0 seymataner7 nerdeyse hiçbir belirti yoktu diyebilirim mide bulantısı kusma aşerme de çok olmadı rahattım çok şükür hatta karnımı görenler kesin kız olacak diyorlardı 😃
Beray seymataner7 kizimda erkek yaziyodu bundasa yas kismi da tum sene kiz vardi ama oglum olcak inanmigorum cinsiyet ayla vs alakali degil iliski zamanina bagli bence
seymataner7 asyaa0 anladım bendede şuan hiçbişey yok ama erken heralde o yüzden olduğunu düşünüyorum bakalım 😊
Beray seymataner7 yani biraz arastirsan anlarsin biraz yzun mesele bnm arkadaslar hep ilk cocuk kizdi zamanla yontemiyle hamile kaldılar erkek oldu bende oyle yaptim