Kızlar selam öncelikle
Aranızda trombosit düşüklüğü yaşayıp tedavi olmadan doğum yapan varmı? Normal de olmaso gereken değer 150 benim ki ise 35 ve 22 haftalık hamileyim. Bu durum beni çok korkutuyor. Lütfen aranızda bu şekilde olan varsa beni aydınlatsın.