Sabriye1 canım bak şimdi tam doğum haftasındasın, karnın çok sertleşiyorsa, kasıklarda baskı ve batma varsa, belinde ağrı varsa ve dinlenince geçmiyorsa doğum sancısıdır yakın zamanda nışanın veya suyun gelir, nişan dediğim açık renkli kanama, normal doğum istiyorsan sıcak bi banyo iyi gelir, sıcak suya oturmak kaslarını gevşetir ve açılma olmasını sağlar, çantan hazır olsun, ağrılara dayanamıyorsan hastaneye git nst ye bağlayıp sancılara bakarlar, dayanabiliyorsan evde bekle sancı sayar programı indir, program sana ne zaman hastaneye gideceğini söyleyecektir