Yenianneee21 Kızlar merhaba korkak birisiyim 😄 bu perşembe sezeryan olacağım siz hangisini öneriyorsunuz? Hissediliyor yaptıkları deniliyor tedirgin oluyor mu insan o sırada ?
Bebiscann Yenianneee21 sadece dokunmalar ve çekistirme hissediliyor, 2 genel bir spinal oldum tabiki spinal diyorum
iremss Yenianneee21 spinal oldum uyuşuk oluyosunuz acı hissi yok ama bebek çıkarken bastırdıklarında o baskıyı hissediyosnz bundan paniklediniz bişey oldu diyelim damar yolundan sakinleştirici veriyolar
iremss Yenianneee21 yok yani düşünün karnınıza bastırıyolar pek bişi yok ama heycanla panik olabilirsinz tabi buna da doktorda bilgi veriyor o durumlarda damardan ilaç veriliyo