dilarakocc o beyaz akıntı büyük ihtimal bağırsakların florası bozulmuştur. Böbrek taşı düşürürken çok ilaç aldığımdan benimde dışkımda o beyaz akıntı gibi şeylerden vardı. Doktor floranın bozulmuş olabileceğini söylemişti. İlaç vs vermemişti kendiliğinden geçmişti sonrasında.Bol bol su için. Bir de basur için bir doktora danışın belki krem vs verir rahatlatır biraz. Bende de var basur şuan için iyiyim 17 ye gircez,inşallah ilerleyen haftalarda bu sıkıntıları yaşamam :((( çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin 🙏🏻