Ozdemiryksl vitamin elevit ve vinalac kullanıyorum.
Folik asiti 13. Haftada bıraktık zaten. Eleviti en baştan beri, vinalac vitamini 16. Haftadan beri kullanıyorum.
Demir hapım maltoferi de 16. Haftadan beri kullanıyorum.
27. Haftamdayım şuanda.
Şimdi başlarda bebekler anne deposundan kullanıyormuş,depolar ne kadar doluysa tabi.Sonrasında direk kullanıma geçiyor plasenta.
Bana bu şekilde izah etti doktor.