Leyla07 benim de 16. Haftamda hem alt hem de ast değerim yükselmişti (biri 80 diğeri 120 falandı),bu değerler çok önemli karaciğeri temsil ediyo...kadın doğumcum beni dahiliyeye sevk etti dahiliye bir sürü şey istedi;karaciğer ultrasonu,işte hepatit a, b, c testleri falan yapıldı...çok şükür bişey çıkmadı...sonra dahiliye gastroenterelojiye sevk etti...neyse işte gittik...bu arada kadın doğumcum bana ecopirin başlamıştı gebeliğimin başında...gastro doktoru tüm kullandığın ilaçları bırak dedi,, vitamin falan da içme dedi,,ve haftada bir ölçtür eğer çok hızlı ve katlı bir şekilde artarsa tehlike olur dedi...neyse tabi biz zor süreçler geçirdik...hiç bir ilaç içmedim ve en son 28. Haftamda düşmeye başladı değerlerim ve şuan 33. Haftadayım çok şükür normale döndü...
Çok uzun anlattım ama şunu söylim dahiliyeye veya gastraenterelojiye git mutlaka çünkü gebelikte karaciğer hastalıkları tehlikeli olabiliyo ama asla korkma hiçbişey de olmayabilir...çok hızlı ve aşırı bir şekilde yükselmesi tehlikeli...benimki ilaç kaynaklıydı ve geçti çok şükür...sen de takibini yap ama korkma dediğim gibi hiçbir sebebi olmayıp hamilelik kaynaklı da olabilir....