esrayce 5 dakika ya bi kasıklarıma ağrı giriyor arda sırım agrıyor ama suyum ne gelmedi sizce doğummu başlıyor 38+5 haftalıgız
Minnakkkk esrayce illa suyunuzun gelmesini beklemeyin eğer agrınız duzenli ve her defasında daha da artıyorsa dogum sancısı dır geldiginde 30 40 saniye surer sonra rahatlarsın hic bişey yok gibi