Aylin509 ceylan_34 Allah izin verirse 3 güne bende bu postta yazıyor olacağım doğuma son 3 hafta die ☺️
Aylin509 Aylin509 34+0 da gitmiştim 2,400 demisti doktorum bakalım persembe günü tekrar gitmeyi düşünüyorum
Ygzalp_16 35 de benim de 2500 du biraz az geldi bana da yarın 37 haftam ve kontrolüm var bakalım ne kadar oldu merak ediyorum…tam haftasıyla uyumlu ama işte o kadar yiyorum ona kilo yapacak şeyleri almayınca almıyor…