Hulyarh Merhaba ben 5 haftalık hamileyim daha doktora gitmedim kayınvalidem yüzünden hemen gidilmez diyor korkuyorum ben görmek istiyorum neler oluyor bilmek istiyorum gitmemem yanlış mı sizce ne zaman gitmeliydim yada gitmeyelim?
Cansuada24 Hulyarh nasıl hemen gidilmez ya bu nasıl geriliktir git canım kese oluşumuna baktır belki kalbinide duyarsın neden kaynananı dinleyip ihmal ediyosun
iremss Hulyarh bence mümkün olan en kısa zamanda gidin hem sürecin sağlıklı olup olmadığını öğrenin hemde neden gitmeyesiniz ki olr mu öyle şey
Asyaaa35 Hulyarh kız ne dinliyorsun onu git tabiki baksın hayat bu herşey olabilir kese varmı yokmu boşmu yoksa güzel ilerleyen bir gebelikmi bu hafta git sonra kalp atısı icin cagırcak zten 2hafta sonra daha sonra ayda1e düşüyor sık sık gitmiyorsun doktora gitmeyip ne yapcakmışsın ne planlıyor kayınvalideniz anlamadım
meva_ Hulyarh Ona neden soruyorsunki canım eşinle konus bi git tabiki hersey yolundamı vs. Bende suan gebeyim yeni öğrendim ama kendim bekliyorum 2. Tecrubem daha kimsenin haberi bile yok .. sen içinde soru işareti klacak yarın birgun pişmanlık yaşamamak için git tabi
Mervefahri Kese için gitmiştim canım ben 5 haftalik 10 gün sonra kalp atisi için gittim gitsen iyi olur
Hulyarh iremss gidilmez diyor kayınvalidem herşeyime karışıyor düşüreceğim diye çok korkuyorum çok stresliyim ya😞
Hulyarh Asyaaa35 bilmiyorum ne planı var herşeyime karışıyor aynı apartmanda oturuyoruz gezmeye gitmemize bile laf ediyor sürekli huzurumuzu kaçırıyor evimize yumurta almamızı bile sorun yapıp kavga çıkartıyor gizli gizli yiyorsunuz diyor bıktırdı beni hayatımdan bezdirdi ya kusura bakma ya içimi döktüm biraz 😔
Ilk_anneligim Hulyarh Ben hamile olduğumu çift çizgi görünce yani 4-5 haftalık hamile iken ertesi gün gittim. En azından kese var mı yok mu bu haftada tabiki belli olur. 6-7 haftalar da bebek var mı yok mu görünür. Dış gebelik olur başka bir şey olur gidilir tabi gidilmez mi
Yanne Hulyarh her ihtimale karşı git tabi ki canım en azından kesen görünür. Doktor takibe alır yani gidilmeli bence eşinle konuş ve git en kısa sürede
Asyaaa35 Hulyarh niye o tavizi verdin ki bizde aynı apartmanda oturuyoruz ama evimin birşeyine karışama karışsada gerektigi yerde lafını söylerim yada seni geçtim eşin hiçbişey demiyormu kendi evimiz kendi hayatımız ne karışıyorsun diye aile de bir yere kadar
Hulyarh Dicle04 Asyaaa35 eşim demez olur mu diyor tabiki ama yine yapacağını yapıyor bazen sırf sussun bize karışmasın diye onun dediğini yapıyor bu seferde ben huzursuz oluyorum ama eşim çok yıprandığı için nişanlılıktan beri üstüne gitmemeye çalışıyorum beni asla ezdirmiyor bana yanında ilgi gösterse suratını asıyor moralini bozuyor
Ezgicck Hulyarh Git bence canım biran önce bekletme folik asite falan başlatır doktorun bebeğin gelişimi için keseyi falan görürsün için rahat eder
Esraikra Hulyarh ondan habersiz git ilk hamileliginse seninde merak etmen hakkın Boşver duyma öyle şeyleri Allah’ın izniyle de bisey olmaz insallah düşürmezsin iyi düşün iyi olsun
Hulyarh Esraikra habersiz kan verdim diye olay çıkardı büyük kavga çıktı evde onsuz gidersem neler olur bilmiyorum mecbur sussun diye götüreceğim yanımda resmen cahillik ya başka bişey değil mutlu olmamızı istemiyor