momysss 2 kez sezeryan doğum yaptım ilkinde normal doğumdan sezeryana donduk onda açılma takibi için çatı muayenesi yapılmıştı, ikinci doğumum da zaten planlı sezeryan olduğu icin çatı muayenesi yapılmadı direk gittim işlemlerimi yaptım damar yolu acılıyo serum veriliyo sonra doğuma gidiyorsun zaten