Meleekk Esra-57 heyecandan çok korku var valla 🙈🙈🙈 nasıl doğum olcak, nasıl bakcam, kusarsa ağlarsa nası olcak, banyo yaptırırken ya burnuna felan su kaçarsa. Bisürü soru işareti??? Ama şu an doğum korkusu daha ağır basıo. İnşallah kolay olur amin 🙏🤭
Nergisseher Esra-57 36+6 yım doğum için gün sayıyorum . Sanırım cuma sezeryan olacağım tansiyondan dolayı 🌸 son 5
Esra-57 Meleekk amin inşallah bende de herşeyden çok doğum korkusu var nasıl baslicak diye oğlumda 2 gün sancı çekmiştim çok korkuyorum ama başıma da gelicekleri bildiğim için birazcik da kendimi rahatlatmaya çalışıyorum 😄
Meleekk Esra-57 ay benim ilk gebeliğim. Nolcak nasıl olcak çok korkuyorum 🙈 suyum gelince napıcam. Sancım olursa napıcam. Çok evhamlıyım. Eşim benden evhamlı 🤭 napcaz bilmiyorum valla.
Lyra Ayy benim ilk gebeliğim baş aşağı pozisyonda zaten bugünde bir kaç kişi sen bir haftya dogurursun dedi göbeğim düşmüş öyle diyorlar biraz tedirginim bazen çok cesaretli hissediyorum bazense panik atagim var korkuyorum 🙈🙈😂
Esra-57 Meleekk hiç korkmayın suyunuz gelirse ilk önce ama direk hastaneye gidin oğlumda öyle olmuştu ilk suyum gelmişti 🤭
Meleekk Esra-57 bazı kişiler su gelince Bi duşa felan girio lar. Acaba girsem sıkıntı olur mu 🤭bide hastane 45 50 dk uzak bize. Yolda doğurmam dimi😂😂eşim korkuyo şimdiden. Ambulans çağıralım sen ambulansa bin ben arkadan gelirim dio. Arabayla gidersek ya araba da doğurursan dio 😂😂😂 hop diye çıkmaz bekler heralde ya diyorum 🤭🙏inşallah bekler biraz tabi 😂
Pnar- Kaşıklarınızda sancılarınız oluyor mu sizin de ? Kaç akşamdır sancım oluyor belli aralıkla suyum ve nişanım gelmediği için endişe etmiyorum ama doğuma hazırlık belirtisi mi acaba ?
Esra-57 Pnar- hazırlık yapıyorlar canım bizimde oluyor ara ara özellikle 3 4 gündür agrisi bacağıma vuruyor sekiyorum ağrısından
sumeyye-5 Benim de çarşamba 36 oluyor . Adet sancısı gibi ağrılar 3 gündür ara ara geliyor . Korku başladı acaba yakında doğuracak mıyım diye? Ama karnım daha yukarıda aşağıya inmedi. Herhalde doğum olmaz diye düşünüyorum 😨
Esra-57 sumeyye-5 Gerçek sancılar belden kasıklara vuruyor zaten yalancı sancıyla onu ayırt edebiliyorsunuz ☺️
Esra-57 Meleekk oğlum da nişanim geldi ilk önce ben hemen bı temizlendim duşa girdim kaynar su özellikle belime tuttum sonrasında sancılarım başladı hemen giyinip hastaneye gittik 1 cm acilmam vardı merak etmeyin hemen sancilariniz başlar baslamaz doğum olmuyor 🤭 hastane yolunuz da var sonuçta dusunuzu alıp biraz sancinizi evde çekip gidebilirsiniz ☺️
Meleekk Esra-57 yaa teşekkürler 🙏🥰 peki 1 cm açılmada geri yollamazlar eve dimi. Sancını evde çek gel demezler heralde 🤔
Esra-57 Meleekk yok yatisinizi yapıyorlar zaten yolunuzun da uzak olduğunu söylersiniz öyle bı durumda devlet Hastanesi’ne mi gidiyorsunuz ☺️
sumeyye-5 Sizde de geceler kaşınma oluyor mu sevgili anneler . Ben bazen dayanamayıp duşa giriyorum. Şu anda bi çatlak belirtisi yok ama uyuz olmuş gibi kaşınıyor bazen vücudumun her tarafı. Sadece bende mi oluyor ?