Ben ikili taramasıni yaptım gayet güzel dedi doktor burun kalınlığı boyun kalınlığı falan gayet güzel dedi ama iste parlaklık gördüm hani bu sonradan kayboladabilir bende şura aldı bu ayı 28de gitcem perinatolojiye bakalim hayırlısı nolcak hani ben sordum doktora bu bende tekmi var il defamı böyle birseye rastlıyosunuz yok dedi oluyo bir kaç hasta perinatolojiye gittiğimde napcaklarki