Teusa bende de geçen hafta (37.haftamda) başladı. Proctolog krem kullanıyorum bir haftadır. Sarı kantaron yağı , zeytin yağı hepsini kullandım. Doktor sıcak duşta önerdi. Bunlar biraz rahatlattı. Bu hafta da daflon hap kullanmaya başladım. Ağrısı azalsın diye. Şuan daha iyiym ama bir hafta çektim. Doktor normal doğuma engel olmadığını söyledi. Hamileliğin son zamanlarında çoğu gebelerde oluyormuş. 🤷♀️