Rukabella Eşim de bende hem et hem sebze yemeklerini severiz. Sürekli et ya da sürekli sebze de sıkıyor. Ama çoğunluk etciliz. Bazı sebze yemeklerinin içine bile bazen et katabiliyouz. Evet fiyatlar her şey uçuk ama asla yemekten kısamıyoruz şuan için. Çift maasliyiz memuruz ama kredi odedigimizden tek maaş gibi geçiniyoruz. Allah olmayana daha çok versin inşallah.