Yasemin34
Merhabalar 14+3 gebeyim bugun devlet hastanesinde rendevum vardı gittim ikili tarama testi için gittim doğrusu doktor geç kaldığımı söyledi üçüncü tarama testini yaparsın iki hafta sonra dedi yapanlar varmı ve kaçıncı haftada yaptı 🙏
Esraumit
Bana cokta gec gelmedi ama
ozlemkrts
11 ve 14. Haftalarda yapılıyo normalde ben 13+2 de yaptırmıştım
Peony
12 için çağırdı beni doktor.