Seydanuurr4 yaaaa daha minicikk. Maddi açıdan sıkıntılıysanız başlarda devlete de görünebilirsin. Ben açıkçası keşke başlarda devlete görünseydim diyorum detaylı ultrasyonu falan özelde yaptırmak çok mantıklı iyiki yaptırmışım özelde ama cinsiyete kadar en azından maddi sıkıntınız varsa devlete devam edebilirsin. Yoksa tek doktorla da ilerleyebilirsin tabiki. Ben hep kızılaya gittim yani özel bir muayene göremedim. Her ay 150 tl bayılıyorduk. Çok gereksizmiş iki saniye boyu kiloyu söyleyip kaldırıyordu masadan. çpcuk büyüyene kadar yüzü belirgenleşene kadar devlete gidip sonrasında ultrasyon cihazı güzel bir doktora özele geçmek mntıklı geliyor bana. Şuan ben 32. Haftayım.