Merymommss Dilra1921 canım meraba. Şuan çıktım detaylıdan, hala oradayım raporu bekliyorum. Doktor çok tatlı iyi bi kadına benziyo orta yaşlarda. Ben memnun kaldım fiyat olarak da zaten iyi biliyorsun. Benim ki yaklaşık 30 dkya yakın sürdü
Tughanalpinannesii_ annebebek2904 kusura bakmayın ama o bir doktor ve rahim de onun için bir elden farksız. asıl erkek doktora göndermeyen eşleri sorgulamak lazım çünkü onlar sapkın düşünceliler Benim eşim neden gönderiyor o zaman biz günahkar miyiz şimdi ? sağlıkta namahrem olmaz. Yazik gerçekten
Dilra1921 Tughanalpinannesii_ saglıkta mahrem olmaz demişsiniz imkan yoksa evet olmaz dinen boyledir ama anlatmak istedigimizi siz anlamiş değilsiniz asıl erkek doktora gondermeyen eşler sapkin düşüncelidir demişsiniz neden bir eş hanımına gunahi sevabı bildiriyosa imkanlar doğrultusunda bu yolda ilerlememiz gerekiyor diyorsa evet benim eşim sapkin düşunceli hanımefendi teşekkürler.
Tughanalpinannesii_ Dilra1921 doktora mahrem bolgeni göstermek amacıyla gitmiyorsun doğum tıbbi bir olay doktor da size meraklı değil birşey hissetmiyor yani görünce Eşiniz tam tersini düşünüyor ki istemiyor
annebebek2904 Tughanalpinannesii_ Hanım efendi size en basit şekilde anlatayım siz yanınızda su kaynağı varken teyemmüm abdesti alıyormusunuz. Alamazsınız çünkü su kaynağına ulaşamadığınız zaman teyemmüm abdesti geçerli olur. Eğer bayan doktor varken erkek seçiyorsanız günah iyice hocalardan dinleyip araştırıdınız mı da sağlıkta mahrem yoktur diye kendi kendinize fetva veriyorsunuz ve bizleri sapkın olarak nitelendiriyorsunuz.
Tughanalpinannesii_ annebebek2904 ben ya da eşim doktor seçerken kadın erkek mi diye bakmadık iyi olup olmadığına bakarız. tamam erkek doktora giden bizler günahkariz siz meleksiniz doğru yoldasınız 👋
Dilra1921 Tughanalpinannesii_ ay allah aşkına size laf anlatılcak gibi bilemiyorum anlamakta güçlük mu cekiyosunuz yoksa anlamak mı istemiyosunuz açın da biraz din dersi görün ve bu konuyu olabildigince derin araştırın belki o zaman anlarsınız bu herkezin kişisel tercihi sana dogru gelen benim dinime yanlış bişey hayırlı geceler👋
annebebek2904 Tughanalpinannesii_ İşini çok iyi yapan bayan doktorlarda var size bunu anlatmaya çalışıyoruz kimse sizi yargılamıyor doğrusunu Bi hocadan bir kitaptan araştırmadan sağlıkta mahremiyet yoktur diye kestirip atamazsınız doğrusunu araştırın sonra bize hak vereceksiniz İslamiyette bilmeden yaptığımız o kadar yanlış var ki herkes yapıyor diye normalleştiriyoruz ama aslında yanlış olduğunu hiç araştırmamışız sürü psikolojisiyle herkesin yaptığı doğrudur kafasına giriyoruz. Herkesin yaptığını kabullenmek yerine araştırıp doğruya ulaşmanızı tavsiye ediyorum size Hayırlı geceleriniz olsun
Dilra1921 Merymommss super maşallah diyelim o zaman bende 1 hafta sonraya randevumu olustururcam siz nerdeki şbesine gittiniz
SevilayAkgz_27 Merymommss yaaa çok teşekkür ederim bu davranşınızdan dolayı bende sizden haber bekliyordum 🥰 gittiğiniz doktorun adı neydi
Merymommss Dilra1921 fındıkzade diye geçiyor ama Fatih’e bağlı sanırım canım başka şubesi var mı bilmiyorum ama
Merymommss SevilayAkgz_27 rica ederim ne dmeek😍 Serpildi adı ama soyadını hatırlayamadım zaten tek bir bayan doktor var canım 🤗
Dilra1921 Merymommss canım ben cuma gününe randevu oluşturdum da şeyi sormak istiyorum sana eşinin içeri girmesine müsade ettiler mi
Merymommss Dilra1921 sordum da yüzünü gösterirken alıyoruz içeri dediler, ama eşim giremeedi zaten 2 yaşında kızım var onunla arabada beklediler. Yani yüz gösterme sırasında alıyorlar canım
Merymommss Dilra1921 bence de saçma alıyorsan al almıyorsan hiç alma 😂 zaten oda çok küçük bellki de ondan canım