Seserra yeterli miktarı aşmadan yedim zaten çok iştahlı biri değilim sağlıklı ve protein ağırlıklı beslendim. Suyu bol içtim ve asla hareketsiz kalmadım. Gece 18.00 den sonra su dışında bir şey tüketmedim. ABur cubur ve tatlı tarzı şeylere nadiren tükettim porsiyonunu kontrol ederek. Şuan 27. Haftadayım yalnızca 5 kilo aldım. Çok şükür bebeğimin de sağlığı yerinde 🥰