Doğumun her türlüsünden çok korkan biri olarak çok pozitif geçen doğumumla geldim size🥰 Normal doğum düşünürken sezeryan doğum yapmak mecburiyetinde kaldım. 38+4 de planlı olarak bebişimi kucağıma aldım. Son güne kadar sürekli panik içindeydim epidural iğnesi acıtır mı sonda acıtır mı ayağa kalkarken zorlanırmıyım diye. Ameliyathaneye girdiğimde tirtir titriyodum hatta 😂 epeyce bir sakinleşemesemde hiçbişey korktuğum gibi değildi iğneyi hiç hissetmedim sonda takılırken de aynı şekilde. Sadece ameliyat sırasında biraz midem bulandı. Neredeyse 10 dk içinde miniğimi gördüm ve o anı hiçbirşeye değişemem gerçekten 🥰 daha sonrasında ise rahim toplanması için verdikleri serumda biraz ağrım oldu ama abartacak kadar değil şiddetli bir regl ağrısı gibi o da ağrı kesicilerle çok az hissediliyor. Ayağa kalkma zamanı geldiğinde ise kendime güvenerek yavaş yavaş kalktım bir kaç adım attım biraz oturdum ve uzandım daha sonra gece boyu 2 saatte bir yürüdüm sabaha gazım da çıktı ve taburcu oldum. 1. Günüm evdeyken biraz ağrılı geçti ama korkutacak kadar değil. 5. Günümde desteksiz çok rahat kalkıp çarşafları falan değiştim 😂 yarın 1 hafta olucak inşallah ve normal hayatıma döndüm diyebilirim. Benim gibi doğum korkusu olan tecrübesiz annelere diyeceğim ise asla korkacak birşey yok sadece kendinize güvenin ve bu dönemin 1 haftada biteceğine inanın 🍀