ilkgebelik123-_ Kızlar 40 günlük bebeğim 5 dk falan emip ağlıyor gazdan sanırım kendini sıkıyor bidaha tutmuyor çok ağlıyor çok üzülüyorum
asel35ece ilkgebelik123-_ doktora danışarak gaz damlası kullanabilirsiniz. Onun dışında kendiniz anason rezene kimyon demleyip içebilirsiniz ve yemeklerinizde mutlaka kimyon kullanın birde sütünüz geliyor mu bebek doyuyor mu ondan emin olun
Esmanurr3 ilkgebelik123-_ kolik olabilir netten kolik bebekler için rahatlatıcı şeyler var bakın isterseniz
ilkgebelik123-_ asel35ece kullanıyoruz kimtonda günde 3 defa içiyorum göğüslerim önceden çok siserdi şimdi şismiyor önceki kadar ama 5.dk bırakınca mememde süt fışkırıyor yetiyor bence ama önceden çok emerdi gazdan dolayı bırakırdı ama gazını yapıp geri tutardı
ilkgebelik123-_ Esmanurr3 müzik açarak falan emziriyorum ama yok yine aynı cuma günü kontrolümüz var soracagim
Esmanurr3 ilkgebelik123-_ doktorların verdiği damlalar pek işe yaramıyo gaz sancısı için mesajlar var mesela ayaklarını tutup karnına doğru itip çekerek o tarz bn karnını dizime gelecek şekilde yatırıp sırtına ve poposuna hafif hafif vururdum
ilkgebelik123-_ Hakanbuse karnına koyuyoruz masajda yapıyorum çıkarıyor ama emerken tekrar baskıyla yine ikinip sıkıyor ama geri tutuyordu
Hakanbuse ilkgebelik123-_ Gazinini tamamen cikarmaya dikkat et bi de gaz ilaci var damla onu kullan doktora gittiginde al sorup