F1903 Elfnr valla benmde bi oglum var 13+5de gittim kiz, inanamadim 14+6 da gittim yine kiz ddi daha degismez dedi doktorum cok bilgili bi insan insaallah degismez 🙈🙈 kacnci haftada degisti
serapinci Elfnr benimde ikinci oğlum olacak kısmetse inşallah 15 haftalıkken erkek dedi daha değişmez herhalde 😊😊💙