Mezlome08
Memnunmusunuz doktorumuzdan😊
Ygtzynp
Bende osman dogana gidiyorum ama çok kalabalık o yüzden standartın dısında bişey beklemeyin(5-7dk)toplam ilgilenme süresi 10dk geçtiği olmadı
Zeynocemre
O hastaneye bir yıl boyunca boşa para verdim asiye hanıma gidiyorum ilgi sıfır acıklama yapacak diye agZının içine bakıyorum doğumum olmak üZere ve orada dopurmaktan vaZgectim dewlwtten farkı kalmamıs o hastanenin
Sesa
Benim doktorum osman bey ... gayet memnunum çünkü biz hasta değiliz sadece gebeyiz ve bize gerçekten ılımlı ve samimi olacak sorduğunda sorularına cvp verecek doktor lazım ki osman bey öyle ... memnunum ama doğum zamanı orda mi olacağım devlette mi bilmiyorum tabi ki doktorumun olduğu yerde dogurmak isterim