23 Aralıkta nasipse kavuşuyoruz oğlumla sezeryan olacağım zor bir hamilelikti benim için bebeğimde çok şükür hiçbir sıkıntım yoktu ama benim hep midem bulantım halsizliğim vardı hayattan sanki zevk almıyor gibiydim şuanda bile öyleyim doğsada eski enerjime psikolojime kavuşsam geceler boyu uykusuz kalmaya razıyım yeterki eski neşeme kavuşabileyim istiyorum