5eylul Bugün iğnenin 13 günü. Sıfır belirtiyle herkese selamlar .🙋♀️ Regl tarihim 24 Aralık. Var mı benim gibi olan. Test yapmıyorum. Adetim geçmeden de yapmayacağım. Zaten belirtim de yok :(
Deletedmom73711 5eylul Benim de bugün 11. Gün oldu. 1 haftadır giderek artan beyaz akıntım ve göğüs ucu ağrım var, başka da hiçbir belirtim yok.🤷🏻♀️
5eylul Deletedmom73711 beyaz akıntı ve göğüs ağrısı hamilelik belirtisi olabilirmiş kuzum. Hadi inşallah. Haber ver bana. Hatta etiketleyecektim seni nickini tam hatırlayamadım 😘
5eylul Deletedmom73711 bu arada 5 6 gün kala göğüs hassasiyetim olurdu ama bu sefer o da yok. Olmaması da bi belirti mi😄😄
Deletedmom73711 5eylul Ya evet kimisinde regl öncesi oluyor ya göğüs ağrısı hamile kaldıkları ay olmamış mesela oradan anlamışlar, kiminde daha geç başlıyormuş çünkü belirtiler.😳🙏🏻 İnşAllah tutunmuştur yavrularımız bize…❤️
5eylul Deletedmom73711 inşallah canım ❤❤ Hayırlısı ama kimisi hissettim falan diyor bende hiçbir şey yok. Sen test yapacak misin
Deletedmom73711 5eylul Ben yarın yapacağım ama varsa dahi negatif çıkması çok olası aslında 14. Günü beklemek daha mantıklı ama bilmiyorum içimde garip bir his var.🤷🏻♀️🙏🏻 Elimde 3-4 tane test var yarın başlar 14. Güne kadar yaparım artık her sabah bir tane.😂 Sen ne zaman yapacaksın test?
5eylul Deletedmom73711 ben 2 yildir her ay adetimden önce yapıp hüsrana uğruyorum kuzum :( bu ay yapmayacağım. İçimde umut da yok zaten
Deletedmom73711 5eylul Ah sorma benim de farkım yok aslında… Bir defa düşük yaptım bir de kimyasal çok kısa süreli sevinçler yaşadım onlarında sonu kötü bitti maalesef ama her şerde bir hayır vardır veren de alan da Rabbim.🙏🏻 İnşAllah en hayırlı zamanda nasip olur hepimize.❤️