GulceeFth Canım doktora gitmek senin kararın tabi ki ben biraz daha bekleme taraftarıyım ama bu benim düşüncem. Ola ki gözükmezse henüz küçük diye üzülmemek için. O şekilde 1 hafta zor geçer. Ben ondan 6+0’da gitmeyi düşünüyorum ki rahatca görülebilsin ama 5’te de görünen çok kişi var o yüzden çok istiyosan gidebilirsin