Busbus4 hamile olduğumuz için ilaç vermiyolar diye biliyorum. Çok ağrınız falan varsa parol kullanın. Hamilelere Serum verirler mi bilmiyorum, ne alaka derseniz burda birisi hamile olduğumuz için serum bağlanmagini söylemişti ne kadar doğru bilemem. Ama eşimde de aynı yan etkiler olmuştu hemen acile gittik serumla toparladi bir kaç saat içinde. İsterseniz yarın bı acile gidin hamile olduğunuzuda söyleyin belki serum bagliyolardir. Ben iki dozuda oldum ama bana bişey olmadi 🙄