Belissimo Merhaba kızlar şöyle bir durum yaşadım sizce nasıl davranmalıyımsiz olsanız ne yapardınız.. 10 eylüle doğum için tarih aldık. Görümcem evli ve bandırmada yaşıyor(26 yaşında benden iki yaş küçük). Kayınvalidesi burda yaşıyor ve onlardan hep uzak olmak istediği için buraya gelmekten her fırsatta kaçar. Eşi asker. Onun iznini bahane eder gelmez. Neyse.. bundan önceki son görüşmemizde bana sürekli doğumda olucam doğumda gelicem saçını başını süslemeliyiz gibi cümleler kurdu.. ben de pek ihtimal vermemiştim. Neyse tarih belli oldu. Dün kayınvalidem geldi evime. Sohbet arasında kızıkızının onu aradığını ve çok üzgün oldugunu neredeyse ağlayacağını söyledi. Ne olmuş dediğimde doğum tarihine ehliyet randevusu vermişler dedi. Sınava girmişti ve randevu almaya çalışıyordu. Ben yani gelmiyormu dediğimde gelemiyor ama ben dedimki sen işini hallet atla gel. Bende sustum yorum bile yapmadım. Görümcem eşinden ayrı bişey yapamaz bir kere bile tek gelmez ailesinin yanına 2 saat yol vapurla. Eşi asker o gelemez ama görümcem de gelmez isterse bir sene olsun. Şimdi bu durumda ben eşimi düşündüm eşim tek abisi ve o da tek kardeş ve bebeğimiz ilk bebek her iki ailede de.. ayıp ediyor gibi geldi bana. Sizce nedir olması gereken ne yapayım? Önemsemeyip işime mi bakmalıyım..
Dykdyk Belissimo Bencede önemsemeyip işine bak. Zamanı gelince gördüğünde tavrını bir şekilde belli edersin.
1850 Belissimo eşiniz yanınızda anne babalarda varsa bosverın baskalarını. Insanlık halı işi cıkabılır. Sıkıntı olabılır. Geleceğim diye söz verenler bile gelemeyebılır. Bunun için kalp kırgınlıgına gerek yok. Görümcenizin olmaması sizin dogum için büyük bir aksılık degıl olmasada olur dıyebılecegınız biri bence. Siz kendı mutluluğunuza bakın.
Belissimo Dykdyk zaten açılcası aman aman iyi anlaşmıyoruz aman gelsin diye değil de ne biliyim eşime ayıp aileme karşı ayıp. Sebebi çok önemsiz. Ehliyet nedir çözümsüz bir durum mu.
Belissimo 1850 yani elbet çöüzmsüz sebeplerde insan hak verir sonucta illaki o gün olmak zorunda değil herkes ama sebebi üzdü beni ehliyet nedir o gün olmazsa başka olmuyormu soranlara insan söyleyemez vallahi utancından
1850 Belissimo eşinized aşırı ayıp olacak bir durum degılkı herkes abisinin eşinin ablasının vs dogumlarına yetişemeyebilir. Ani bir durum bu hıc beklemedıgın anda sancı olur belkı kendı en yakınların bıle yetişemeyebılır. Onlar kardes eşinizle kız kardeşi aralarında halleder bence. Daha sonra hayırlı olsunada gelseler olur. Onemlı olan nıyet ve kalpler bır olsun bence. Takmayon kafanıza
Belissimo 1850 öyle tabi herkes gelmek zorunda değil anlayış göstermeliyiz ama sebebi saçma geldi bana. Halası gelemedi mi sorusuna hayır ehliyet randevusu var demek komik geldi. Başka günlere de randevu alınabilir bence sonucta ölüm yok ucunda
Pelinzade Niye böyle şeyleri dert edersinizki insanlar gelirim yaparım hallederim der o gün geldiğinde bir işleri çıkar YÖK bahane YÖK bu yok şu öyledir bu işler kimsenin lafına inanmayacaksın en yakınlarının bile hiç dert etme bile gereksiz bence yarın bir gün bile başına kakar ben onun Doğumana Gittimde yardım ettim de boşver
Ayselsilahimigetir Belissimo bosver canim hic kafaya takmaya degmez. Senin görümcen uzaktada gelemiyor benimde doğumum 14 Eylül de görümcem alt katımda oturuyor ve doğumuma gelmiyor. Hala olucak sözde üstelik benim annem ve esimden baska gelen kimse olmucak yapayalnizim yani 😒
blackberry118 Belissimo Dertsiz basiniza dert mi ariyorsunuz anlamadim. Dogumda ne kadar az kisi olursa o kadar iyi. Gorecek olan 40ı çıktıktan snra gelsin. Biz ailelerimizden çok uzaktayiz. İyki de uzaktayiz.Sadece annemi getirecegim. Baska kimseyi cagrmiyorum 40i cikmadan. Cocuk da ben de ancak kendime gelirim.
Epelinkiran Valla biz kavga ettik konuşmama kararı aldık benim öz ablam gelmeyecek doğumuna da ben sizin kadar takmıyorum. Görümcelerimin de biriyle anlaşıyorum diğerinden çok haz etmiyorum ondn ikisi de gelmese olur. Hatta kaynanam da ben öyle durumlarda panik atak geçiriyorm diğer torunlarıma da gidemedim sende bana doğduktan sonra haber ver dedi bende tamam anne dedim 😄 kendi annem babam eşim bi de en yakın arkadaşım psikoloğum benimle olsa bana yeter
Belissimo [bilinmeyen] ben zaten sorumu sorarken görümcem gelemiyor onsuz doğum yapamam şeklinde yazmamıştım. Eşimi düşünerek benim kardeşim her şeyiyle yanımdayken onunki olmadığında acaba ekaik hisseder mi bu hayatta iki kardeşler keşke dahaa fazla abimin bebeği gitmeliyim ne ehliyeti diyebilseydi açıaından yazmıştım. Belli ki siz yanlış anladınız..
Efuchama Sen üzme kendini gelmezse abisine saygısızlık etmiş olur ama senin bebişin var hiç takma kafana derim.. eşin de buna uygun tavır gösterir kardeşine eğer ehliyeti bahane eder de sonrasında gelmezse.. çünkü gün içinde işini halledip kolaylıkla gelebilir aslında biliyorsun
Zhrnc Belissimo canım boşver sende ona göre davranırsın İllaki onunda sana ihtiyacı olacağı zamanlar gelecek Mesela ben elazıgdayım Yengem doğum yaptı buradan bursaya gittim sırf yanında olmak için Otobüsle 20 saat bide düşün
mucizemizibekliyoruzz Belissimo amaaan. Hiç üşenmeyip bide yazdın mı buraya kadar 😄 dert edinecek bişey değil daha iyi işte ben kalabalık olmasın herkes gelmesin diye uğraşıyorum sen gelmeyişini kafana takmışsın. Gelen gelir gelmeyen gelmez.