Sina Kızlar 36 haftadayken sizlern bebişleri nasıldı benm tamsyondan suyum azalıyor yarn dr gdicem her an olabilir korku sardı😊
Nazli_ayar Sina Ayy su tansiyondan mi azaliyo ya. Bana cok çok az bir su azalman var dedi doktor. Tehlikeli değil ama takip edicez dedi ne olur ne olmaz diye.
muallimehanimmom5 Sina benimde suyum bittiği için acil sezaryen alındım 36+4 de doğum yaptım 2690 gr dı
Nazli_ayar Missewos maşallah ya. Benim bebegim 35+6 da 2635 gramdi bir buçuk hafta geçti bir kaç güne Tekrar gidicem bakalım ne kadar olacak 🤭
Missewos Nazli_ayar kuzum banada 2620 dedi doktor 3 gun sonra dogumda kilolu cikti bazen olcumlerdede hata olabiliyor
Lyra Nazli_ayar bende şuan 36+2 deyim banada biraz su azalman var dedi sanırım son haftalarda sık karşılaşılan bir durum sürekli takip edicez sende bebeğinin hareketlerini takip et mutlaka dedi birde şeker takibo istedi
Seher4345 Missewos maşallah ya 💙 rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ,ilk defa bu kadar ölçüm farkı okudum.
Nazli_ayar Missewos Hadi ya bir kilo ölçüm farkı mi çıkmış, cidden şaşırdım. Rabbim evlatlarımiza sağlık sıhhat versin
Missewos kivirciginannesi 😁 her sabah 1 muz gunde 1 litre sut yumurta mutlaka birde cok tavuk haslayip yedim canim
Nazli_ayar Missewos cidden muz bebeğe kilo aldiriyomus. Onu duyunca şu son bir haftadır her gün yemeye çalışıyorum. 🤭
Ygzalp_16 35 haftamda 2500 du kilosu bana da az gelmişti ama dr normal dedi tansiyon sıkıntısı bendede var yarın 37 hafta kontrolüm var bakalım kaç oldu tansiyon dan dolayı heran tetikdeyim bende ya…
Sina Ygzalp_16 zor cnm allah yardmcmz olsn beni 37 de alıcak dayanırsa bende protein kaçağı var her muayneye geldgnde aç susuz gel dedi korktm her an herşey olablr