Kızlar Zeynep Elmalı’ya gidiyorum medipol hastanesi . Aslında çok tatlı kadın ama donuk geldi bana . Ben daha böyle aktif beni yönlendirecek şunu yapalım bunu yapalım diyebilecek doktor arıyorum . Aslında 3 aydır deniyorum ama ben önlemimi alıp beklemek istiyorum . Çok memnunum dediğiniz doktor var mı ?