Dilekleklek mhdmraa ben 4 tane cam aldim her markadan ama benim danam plastikte iciyor 7 gunlukten beri Cama koydum mu agzina surmuyor
maviananas mhdmraa cam olanlar genellikle ağır olduğu icin tercih etmeyenler var ama ilk altı ay zaten biz tutuyoruz biberonu bebekte olmuyor ağırlığı ben bu mantıkla cam olanı aldım sağlık açısından baktığımızda da en iyisi cam görünüyor
Nazli_ayar mhdmraa sağlık açısından cam olması daha iyi. Genellikle Philips avent öneriyorlar gaz sorunu yapmiyomus o biberon ama ben wee baby almıştım bunu öğrenmeden önce. Zaten her türlü anne sütünden dolayı gaz olacağını düşünüp değiştirme gereği duymadım.
mhdmraa Dilekleklek tommee tippee nin antikolik biberonunu almak istiyorum o da cam değil iyi olur mu bilemedim
mhdmraa maviananas tommee tippee nin antikolik biberonunu almak istiyorum o da cam değil iyi olur mu bilemedim
Dilekleklek mhdmraa valla eskiden cam biberon yokmus plastikle ben buyumusum diye avutuyorum kendimi Cocugum tutmuyor ne yapayim diyorum baska 😁 Icinde mamayi bekletmiyorum surekli yikiyorum falan
maviananas mhdmraa ben Avent aldım çevremde kullanıp memnun olan çok olduğu için ama lansinoh marka olanlar çok tavsiye ediliyor söylediniz marka hakkında bilgım yok maalesef yanlış yönlendirmek te istemem
busra5501 mhdmraa ben aldım canım onu iki tane de cam avent aldım ne olur olmaz her geçen gün fiyatlarıda artıyor zaten
puskulinthehouse mhdmraa ben de onu aldım bir kaç arkadaşım da benle beraber aldı o seti memnuniyet yüksekmiş