Canım benimde 34 ten itibaren olmuştu oğluma kordon dolanmıştı ondan öyle olmuş ama herkesin hamileliği farklı farklı şimdi burda herkes deneyimlerini yazıyor tansiyondan da oluyor hamileliğinde fazla su içmemekten de oluyor doktorum demişti bence sen doktoruna danış kendini strese sokma inşallah kötü bişey değildir hayırlısıyla doğum yapıp kucağına almayı nasip etsin inşallah Allah 🤲😊