denizmanzarasi merhaba canım. Ben herşeyi dendim. Soğan kürleri, macunlar, bel çektirmesi, aşılama, zayıflama, çatlatma iğnesi, tüp bebek… hepsini denedim. Kilolu da değilim ona rağmen zayıfladım ideal kilomdayım zaten. Daha da zayıfladım yine olmadı. Sadece tüp bebek denememle oldu oda boş gebelik oldu. Kese oluştu bebek oluşmadı, kürtaj oldum. Şimdi 2. Tüp bebek denememi yaptım sonucu bekliyorum rabbim herkese hayırlı evlat nasip etsin.