yunusemreninannesiii 29+5im sola yatarım genelde , saga da dondugum olur ya da sırt üstü uyandigim oluyor bunu doktor banu cifrci kitabında da okudum doktoruma da danıştım 6.aydan sonra sol önerdi, bazen sırt üstü uyandigim söyledim bir şey olmaz dedi zaten rahatsız olup uyanicaksindir dedi tansiyon, bulantı vs bir şekilde uyandiricaktir dedi çok şükür bir sknti olmadı hamilelik döneminde hiç bulantı kusma yaşamadım sirt ustu seklijse de uyandigim olmadı aksine o zamanda haraketli, uyku halinde farkında değiliz sırt ustunun demiştim doktoruma, siz yine danışın isterseniz