marbling10 Müslin örtüyle kubdak yapıp kalın olmayan orta kalınlıkta bir battaniyeylede örtebilirsiniz. Biz iş işten geçtikten hasta ettikten sonra böyle yaptık. Kubdak yaparmısnız tabi bilmem ama ben genelde tulum kullanıyordum zıbın atlet,tulum,kundak ve üstüne orta ince bi battanşye örtüyordum.
Sonrasında zaten uyku tulumuna geçtim ama düzelmedi